REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów w przedmiocie sprzedaży obuwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.obuwietopmoda.pl 

1. Informacje ogólne

  • Właścicielem Sklepu Internetowego jest: Obuwie Top moda- CH Ptak Hala G1-345, Rzemielnicza 35, 95-030 Rzgów
  • Telefon komórkowy: 515 124 400
  • Sklep Internetowy, prowadzi sprzedaż wysyłkową obuwia nowego z podziałem na gatunki, posezonowego oraz końcówek kolekcji w dwóch grupach wielkościowych:
    • obuwie w numeracji 36-41 - damskie
  • Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  • Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.
  • Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania zapasów magazynowych towarów objętych tą formą sprzedaży.


2. Warunki zawierania umów sprzedaży

  • Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez Konsumenta wyłącznie za pośrednictwem strony www znajdującej się pod adresem www.obuwietopmoda.pl.
  • Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  • Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku. Na pytania z weekendu odpowiadamy w poniedziałek. Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail: info@obuwietopmoda.pl 
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  • Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia. Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do przyjęcia i realizacji zamówienia.
  • Zamówiony towar będzie dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
  • Koszt wysyłki, na terenie Polski:
    • przedpłata = 15zł
    • pobranie = 17zł
  • W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  • Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT na życzenie).


3. Sposób płatności

  • W przypadku wyboru formy "przelew", towar będzie wysyłany po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe sklepu w wysokości 100% wartości zamówienia, w terminie dwóch dni roboczych od daty wpływu środków pieniężnych na konto bankowe.
  • Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Niedokonanie opłaty za złożone zamówienie we wskazanym wyżej terminie jest traktowane jako odstąpienie od umowy sprzedaży przez  Klienta.
  • Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po uprzednim poinformowaniu obsługi Sklepu.
  • W przypadku wyboru formy "pobranie" – towar wysyłany jest po złożeniu zamówienia, w terminie dwóch dni roboczych.
  • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.


4. Zwroty

  • Klient może odstąpić na piśmie od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu z godnie z art. 7 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Powyższe uprawnienie przysługuje Klientowi wyłącznie, gdy zwracany produkt jest w stanie niezmienionym (w tym zawiera kompletne wyposażenie, akcesoria i dokumenty), chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów. W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do zwracanych Produktów.
  • Zwracany Produkt winien zostać odesłany  na adres sklepu, z którego Produkt ten został wysłany do Klienta.
  • Prawo odstąpienia Klient może zrealizować poprzez przesłanie uzupełnionego formularza zwrotu (link do formularza podany na końcu Regulaminu).
  • Pieniądze za zwrócone zamówienie Klient otrzyma, niezwłocznie od momentu otrzymania zwróconego zamówienia, jednak nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania pisemnego odstąpienia od umowy.
  • Buty można także zwrócić osobiscie w jednym z salonów C.H. "PTAK" HALA G1 - 345 w Rzgowie. Do zwrotu w salonie także potrzebny jest paragon oraz wypełniony formularz zwrotu. Adresy sklepów dostępne poniżej.

5. Wymiana

  • Klient ma prawo wymienić obuwie na inne, jeżeli zakupiony but okaże się za ciasny, za luźny, bądź nie spełnia oczekiwań. Wymiana jest możliwa w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu.
  • Wymiana obuwia możliwa jest tylko wtedy, gdy sklep dysponuje wymaganym rozmiarem.
  • Możliwa jest wymiana na zupełnie inny model obuwia w innej, bądź tej samej cenie. W przypadku konieczności dopłaty, należy przelać kwotę 15zł + różnica w cenie. W przypadku gdy po odliczeniu kosztów ponownej wysyłki konieczny będzie będzie zwrot pieniędzy prosze podać numer konta bankowego oraz dane wlaściciela rachunku na formularzu wymiany.
  • Proszę dokonać  ponownego zakupu w sklepie internetowym.
        W formularzu zamówienia proszę wybrać opcję: wymiana i wpisać nr poprzedniego zamówienia np.: 12345/XXX.
        Zamówione buty są już oczywiście opłacone, natomiast należy opłacić tylko koszty ponownej wysyłki w kwocie 15zł.
              Pieniądze proszę wpłacić na konto:
              nr konta: 18 1600 1462 1844 6137 2000 0001,
              Aleksandra Borowiecka, OBUWIE TOP MODA - CH Ptak Hala G1-345, Rzemielnicza 35, 95-030 Rzgów
        Następnie należy wypełnić formularz wymiany (dostępny poniżej). Istotne jest aby podać w nim nowy i stary numer zamówienia.
    Ostatnim krokiem wymiany będzie odesłanie obuwia na własny koszt, w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT).
  • Wymieniany Produkt winien zostać odesłany  na adres sklepu, z którego Produkt ten został wysłany do Klienta. Przesyłkę można dostarczyć w dowolny sposób (tzn. poczta, kurier, osobiście).
  • Zamówienie zostanie zrealizowane gdy otrzymamy buty na wymiane oraz gdy zaksięgujemy wpłatę.
  • Wymieniane buty prosimy odesłać na adres sklepu, z którego zamówienie zostało do Państwa wysłane.
  • Wzór formularza wymiany można pobrać poniżej.



6. Reklamacja.

  • Jeżeli towar jest niezgodny z umową w chwili jego wydania Klientowi, może on złożyć reklamację, w celu doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. Towar nie jest niezgodny z umową, gdy Klient o niezgodności wiedział lub oceniając rozsądnie powinien o niej wiedzieć.
  • Jeżeli naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów albo nie można uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
  • W celu zagwarantowania jak najsprawniejszej obsługi naszych Klientów w trakcie procesu reklamacyjnego prosimy o dołączenie paragonu lub faktury VAT do reklamowanego towaru.
  • W przypadku niezgodności towaru z umową reklamacje prosimy składać na adres sklepu, z którego zamówiony Towar został wysłany.
  • W celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o wypełnienie i dołączenie do reklamowanego towaru, druku reklamacyjnego (link do druku reklamacyjnego podany na końcu Regulaminu).
  • W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn podanych powyżej, w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego, prosimy o załączenie formularza zwrotu (link do formularza zwrotu podany na końcu Regulaminu).


7. Ochrona danych osobowych

  • Składając zamówienie produktu w sklepie internetowym www.obuwietopmoda.pl , Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie koniecznym do realizacji zawartej umowy, w szczególności dane te mogą zostać ujawnione podmiotowi dostarczającemu towar. Jednocześnie Klient zachowuje prawo do wglądu, poprawy i usunięcia ich z bazy adresowej.
  • Firma OBUWIE TOP MODA gwarantuje przestrzeganie zasad Ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych oraz gwarantuje nieudostępnianie ich innym osobom fizycznym i prawnym.

Brak produktów

To be determined Shipping
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie